0408426036 / 0405687059 kauppa@dirtti.fi

0 tuotetta.

Usein kysyttyä

1. Toimituskulut?

Yli 90€ tilaukset ovat ilman toimituskuluja,  alle 90 € tilauksissa toimituskulut ovat 5 €. Toimituskulut ovat siis maksimissaan viisi euroa, paitsi postiennakkotilauksessa, jossa lisätään 4 € postiennakkolisä.
Tilaukset toimitetaan postitse kirjeenä, maksikirjeenä tai postipakettina, riippuen toimituksen koosta ja painosta. Enintään 500g painoiset kirjeet ja maksikirjeet jaetaan ilmoitettuun osoitteeseen. Jos jakaminen ei ole mahdollista (isokokoinen kirje, eikä kukaan vastaanottamassa), jätetään jakeluosoitteeseen saapumisilmoitus ja kirje pitää noutaa postista. Postipaketista jaetaan saapumisilmoitus ilmoitettuun osoitteeseen, jota vastaan paketti on noudettavissa postitoimipaikastasi. Lähetämme Postin lähetystunnuksen myös sähköpostiisi. Lähetystunnuksella voit noutaa paketin postitoimipaikastasi jo ennen kuin olet saanut saapumisilmoituksen postitse. Voit valita toimitustavaksi myös Smartpost -pakettiautomaatin. Lisätietoa Smartpostista täältä.

 

2. Kuinka voin maksaa tuotteet?

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta, tai Klarna-laskulla. Klarna-lasku tulee toimituksen mukana, maksuaikaa on 14pv. Sinun on oltava vähintään 18 vuotta tilataksesi laskulla ja toimitusosoite on oltava sama jossa asut / olet kirjoilla. 

 

3. Toimitusaika?

Toimitusaika riippuu tuotteesta, 1 päivä - 1 viikko.

 

4. Mistä tiedän, onko tilaus onnistunut?

Tilauksen tehdessäsi saat sähköpostiisi vahvistuksen tilauksestasi.

 

5. Missä tilaukseni viipyy?

Toimitusaika tuotteesta riippuen, 1 päivä - 1 viikko. Ota huomioon, että posti ei kulje viikonloppuisin. Myös pyhäpäivistä saattaa johtua hieman normaalia pitempi toimitusaika. Jos emme pysty toimittamaan tuotettasi viikossa, ilmoitamme kyllä pidemmästä toimitusajasta sinulle. Jos tilauksesi on postipaketti, olet saanut sähköpostiisi postin seurantakoodin, jonka voit syöttää  Itellan sivuille. Tällä koodilla voit tarkistaa missä tilauksesi liikkuu. Samaisella koodilla voit noutaa pakettisi postin toimipisteestä ennen varsinaisen pakettikortin saapumistakin.

 

6. Onko teillä myymälää?

Tällä hetkellä vain verkkokauppa, olemme kuitenkin säännöllisesti kiinnostavimmissa alan tapahtumissa mukana esittelemässä ja myymässä tuotteita. 

 

7. Voinko tilata puhelimitse tai sähköpostilla?

Tilaukset ainoastaan verkkokaupan kautta, toki voit kysyä saatavuuksista tai tuotteista joita et kaupasta löydä myös sähköpostitse. 

 

8. Voinko tilata postiennakolla?

Maksutapoina on ennakkomaksu (Paytrail-palvelun kautta) tai Klarna laskutus. 

 

9. Mitä hyötyä rekisteröitymisestä on?

Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista, sillä yhteystietosi ovat valmiiksi täytetty, niitä ei tarvitse joka tilausta tehdessä kirjoittaa uudestaan. Muista myös tilata uutiskirjeemme ja tykätä meistä Facebookissa. Näin saat parhaiten tietoa ajankohtaisista asioista ja mikä parasta – alekoodeja verkkokauppaan!

 

10. Mistä tiedän, mikä koko on minulle sopiva?

Katso merkkikohtaiset kokotaulukot. Voit myös kysyä asiakaspalvelustamme sähköpostitse tarkempia kokomittoja.

 

11. Tilaamani tuote ei ollut sopiva. Miten toimin?

Jos haluat vaihtaa tuotteen kokoa, katso valikoima verkkokaupastamme ja ota yhteys asiakaspalveluun, niin katsotaan vaihtoehtoja tarkemmin. Voit vaihtaa tuotteen myös toiseen samanarvoiseen tuotteeseen. Laitamme vaihdettavan tuotteen tulemaan, kun olemme saaneet palautuksesi käsiteltyä. Voit myös palauttaa tuotteen asiakaspalautuksena 14 vuorokauden sisällä, ja saat rahasi takaisin.

 

12. Haluan palauttaa tilaukseni.

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön (hintalappuja ei saa irrottaa) ja siististi pakattu. Mikäli haluat palauttaa tuotteen toimi seuraavasti:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimella ennen palautusta. Näin voimme palvella sinua nopeiten mahdollista vaihtoa ajatellen.
  • Kirjoita pakettiin mukaan selvitys palautuksesta/vaihdosta, mistä selviää kuka palauttaa ja mitä, sekä IBAN-tilinumero, johon voimme palauttaa rahasi.
  • Pakkaa tuote hyvin alkuperäiseen pakkaukseen. 
  • Vie paketti Postin toimipisteeseen.
  • Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642874. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Bike Weekend Productions Oy:n asiakaspalautus

  • Pyydä postista kuitti lähetyksestäsi ja säilytä se.
  • Veloitamme palautuksesta 4 euroa. 

 

13. Palautin tuotteen, mutta en ole vielä saanut rahoja takaisin. Miksi?

Palautamme rahat tilille saatuamme palautetun tuotteen. Vain virheettömät, asiallisesti pakatut palautukset hyvitetään. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.

 

14. Haluamani tuote on loppu. Tuleeko niitä lisää?

Riippuu tuotteesta, mutta useimmiten emme saa lisää. Voit tiedustella tuotteen saatavuusmahdollisuuksia asiakaspalvelustamme info (a) bikeweekend.fi.

 

15. Kuinka usein uusia tuotteita tulee?

Uusia tuotteita tulee jatkuvasti. Useimmilla vaatemerkeillä on neljä sesonkia – talvi/joulu, kevät, kesä, syksy.

 

16. Kuinka usein päivitätte verkkokauppaa?

 Päivitämme verkkokauppaa päivittäin.

 

17. En löytänyt verkkokaupastanne haluamaani tuotetta. Mitä teen?

Voit tiedustella tuotteen saatavuusmahdollisuuksia asiakaspalvelustamme info (ät) bikeweekend.fi

 

18. Saanko alennusta?

Tuotteemme on jo valmiiksi hinnoiteltu hyvin kilpailukykyisiksi kilpailijoihimme verrattuna ja erilaiset kampanja-alennukset myös usein jo valmiiksi alennetuista hinnoista! Tilaa uutiskirjeemme, ja tykkää meistä Facebookissa, niin saat vielä käyttöösi alennuskoodeja ja tietoa ajankohtaisista asioista ennen muita! Mikäli koet jonkin tuotteen hinnan turhan kovaksi tai se on saatavilla edullisemmin jostain muualta, ota yhteyttä esimerkiksi sähköpostilla niin tarkastetaan tilanne!

 

19. Saanko tarroja?

Emme pysty valitettavasti lähettämään ilmaistarroja postitse, mutta pyrimme laittamaan tarroja tilausten mukaan riippuen tilauksen suuruudesta.

 

20. Eikö löytynyt vastausta?

Kysy asiakaspalvelustamme info (a) bikeweekend.fi tai soittamalla 040 5687059 / 050 5491750 (arkisin klo 11-17).